Our next stop is....home

16 juni 2023 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Wat een mooie dag vandaag. Eerst een werkelijk fantastisch ontbijt van onze host. Daarna een heel steil klimmend stuk van het Coastpad gelopen. Joke heeft op gegeven moment haar schoenen uitgetrokken dat liep toch beter.

20230616_120303 Daarna de fiets gepakt en via S bochten naar boven. Uitkijk over de witte kliffen waar je ook bovenop staat dus sommige gekken halen de raarste fratsen uit voor een selfie. Prachtige vergezichten en veel hoogtemeters in Strava haha. 20230616_112415

Screenshot_20230616-164319_Strava

Was een fantastische laatste dag. Vanmorgen de boot geboekt voor morgenmiddag 1400...als het mee zit is dus

20230615_194516 We hebben zoveel gedaan en gezien, alsof we 4 weken zijn weggeweest. Geen eens de tijd gehad om "Atlas" uit te lezen. Dus dat moet volgende week dan maar..net zoals heel veel foto's bewerken , ff uitzieken en spieren wat rust gunnen.

Op naar andere avonturen. Dat zal niet Engeland worden, de mensen zijn hier super aardig en lief maar ja ze rijden toch aan de andere kant van de weg. En dat geeft op de kleine weggetjes, en die zijn er nogal wat, best af en toe stress. CU all soon. Knuffel van ons.

1. Irma en Jan:
    16 juni 2023
    Wat mooi dat jullie laatste dag ook mooi was
    Till we meet again .liefs van ons
  2. Erna:
    16 juni 2023
    Goede terugreis en fijn dat jullie een zeer mooie en tevreden afsluitende dag en B en B als laatste hadden
  3. Irma:
    16 juni 2023
    Wat een mooie trip! Goede terugreis morgen!🫶