Grenzen verleggen en grenzen erkennen

18 juni 2023 - Harderwijk, Nederland

De titel van het laatste verhaal gaat over ons avontuur naar en in Wales. Door na vele twijfels toch te gaan hadden we onze eerste grens al verlegd. Tijdens de reis hebben we vele grenzen verlegd in onze moed, durf en lichamelijke mogelijkheden. En we hebben daarin grenzen ervaren.

Dat heeft deze vakantie tot een avontuur gemaakt met vele belevenissen die we in ons hart bewaren.

De honderden bergen, de kleine weggetjes, de navigatie die liever klein dan groot denkt, (grrrr) de fantastische uitzichten, de fijne gelegenheden waar we sliepen ( en de minder fijne) het aantal eieren wat we aten, de heerlijke fietstochten,  ons avontuur naar de puffins maken deze reis onvergetelijk.

Gisteravond konden dan weer in ons eigen (grote) bed slapen, want Engelsen hebben vaak bedden van 150/160 breed en ik kan je vertellen dat is genoeglijk maar ook warm.

Wij hopen jullie onze belevenissen te vertellen bij een lekker bakkie koffie of een glaasje. Eerst moeten we nog een paar fotoos bewerken 😀 Tot kijk. 😋😋

1. Erna:
    Home sweet Home
    We horen en zien jullie ervaring snel.
    En leuk om dagelijks jullie verslag te lezen
  2. Irma:
    18 juni 2023
    Mooi afrondend verhaal van jullie prachtige reis. Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn🎈🌺🥰
  3. Ria Zijm zijm:
    18 juni 2023
    Ik heb erg fijn met jullie verhalen meegeleefd! Ik vind het fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Engeland en ook Wales zijn prachtig, maar ik vond het ook zo fijn dat je eigenlijk geen taalbarrière hebt en de Engelse mensen over het algemeen heel behulpzaam zijn én misschien een tikje nieuwsgierig!
  4. Alieke Beens:
    18 juni 2023
    Het fijne van vakantie is thuis komen! Ten minste dat vindt ik.

Kom heel graag snel langs voor de mooie verhalen… met dat wat we bij past 💋