Navigeren

15 juni 2023 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

20230615_082510

Goedemorgen wat een prachtige wereld begroet ons, zo'n en vergezicht. Toast, yoghurt en scrumble eggs.

Hierna op weg naar volgende B&B bij Eastbourne aan de kust, net geboekt hadden nog kamer over. Dus op weg in Piedesfield even lunchen en 2 bloesjes gekocht want de zomerspullen zijn op, warme truien en vestjes genoeg in de koffers. 😂😁. Hierna weer vol goede moed de volgende 250 km, volgens Femke van navigatie 1 zijn we er even voor 3 uur  alleen zij heeft rare ideeën over the best way zeker na 2 wegomlegging . Okay navigatie 2 van de auto erbij nou dat werd  niet beter, zeker niet als de een zegt volgende roundabound 2e weg en de andere 3e of zelfs over halve mijl linksaf de ander rechtsaf 😩😡.  Uiteindelijk anderhalf uur later arriveerden we dan toch . En dan maakt dit

IMG-20230615-WA0002

uitzicht veel goed . De koek is beetje op  bij mij  verl indrukken, enVera hoest als een zeeleeuw.  Dus Nu gaan we terugreis boeken, de boot 🤔 of toch de tunnel.

We gaan het zien

1. Erna:
    16 juni 2023
    O O O echt een vakantie met veel verhalen. Maar ook veel uitdagingen en dus prikkels. Ik snap dat het genoeg is. Ik heb dat je nu een goed bed hebt en dat jullie relaxt aan de terugreis kunnen beginnen.
  2. Irma en Jan:
    16 juni 2023
    Nog een rustige terugreis en ....als je met de boot gaat hoef je niet zelf te rijden